Steven Van Belleghem
Customer Experience expert
Steven Van Belleghem
Customer Experience expert
Steven Van Belleghem is een wereldwijde thought leader op het gebied van customer experience. Zijn passie is het verspreiden van ideeën over de toekomst van customer experience.
Steven gelooft in de combinatie van gezond verstand, nieuwe technologieën, een empathische menselijke touch, het spelen van het lange termijn spel en het nemen van je maatschappelijke verantwoordelijkheid om de harten en business van klanten keer op keer te winnen.
Steven is de auteur van meerdere internationale bestsellers waaronder 'The Conversation Manager', 'When Digital Becomes Human', 'Customers the Day after Tomorrow', 'The Offer You Can't Refuse' en een technologie thriller genaamd 'Eternal'.
Fleur Willemijn van Beinum
Content director
Fleur Willemijn van Beinum
Content director
Fleur Willemijn van Beinum is een ervaren content director. Ze wordt vaak ingezet om content en social naar een hoger niveau te tillen. Ze heeft bijna 25 jaar ervaring voor 40+ topmerken, van globaal tot lokaal en start-ups en scale-ups. Daarnaast is ze ook gastdocent aan Nyenrode Business University.
Bart Meerdink
Managing partner, Beeckestijn Business School
Bart Meerdink
Managing partner, Beeckestijn Business School
Bart Meerdink is managing partner en kerndocent Digital bij Beeckestijn Business School. Hij heeft een brede achtergrond in digitale marketing en transformatie. Jaarlijks helpt hij vele bedrijven en deelnemers bij het opzetten en uitvoeren van de digitale marketing- en datastrategie.
Ruud Veltenaar
Filosoof, trendwatcher, TEDx spreker, bevliegeraar en investeerder, Speakers for Good
Ruud Veltenaar
Filosoof, trendwatcher, TEDx spreker, bevliegeraar en investeerder, Speakers for Good
Ruud Veltenaar is een innovator, SDG-ambassadeur, wereldwijd spreker en auteur met uitgebreide ervaring als ondernemer en impact-investeerder. Als financier en/of oprichter stond hij aan de wieg van o.a. Silvac (ICT, verkocht aan RAET in 1992), Planet Internet (verkocht aan KPN in 1996) en Park-line en Parkmobile (verkocht aan BMW in 2016).
Als impact-investeerder leidde hij een aantal fondsen die meer dan 8 miljard dollar hebben geïnvesteerd in start-ups, scale-ups, projecten, en de internationalisering van succesvolle bedrijven. Zo was hij bij de eerste investeerders in LinkedIn (2002) en Tesla (2003). Hij is co-auteur van het boek ‘Once Upon a Future’, de bestseller in managementboeken. Dankzij jaren onderzoek en ervaring beschikt Ruud over de meest actuele inzichten. Hij begrijpt de verbanden tussen alles, hoe dat ons leven in de toekomst zal beïnvloeden, en hoe we dat allemaal kunnen interpreteren.
Niem Tewarie & Anoep Chowhari
Creatief strateeg / Creative director, FFONO
Niem Tewarie & Anoep Chowhari
Creatief strateeg / Creative director, FFONO
“We understand where todays rapid changing society is headed and help brands keep relevance and connection to their audiences.”
Niem Tewarie is creatief strateeg en Anoep Chowhari creative director. Samen vormen ze FFONO gespecialiseerd in creative consultancy & direction voor merken.
Paula van Steijn
Head of Product, DPG Media | Donald Duck
Paula van Steijn
Head of Product, DPG Media | Donald Duck
Paula van Steijn studeerde Journalistiek en begon als (web)redacteur, maar is inmiddels al bijna 10 jaar werkzaam binnen digital product development. Ze werkte als product owner bij o.a. Zilveren Kruis en Funda. Bij DPG Media ontwikkelde ze de succesvolle Donald Duck app.
Anouk Teijema
Adviseur contentmarketing, specialisatie in TikTok/Influencer Marketing, LVB becoming iO
Anouk Teijema
Adviseur contentmarketing, specialisatie in TikTok/Influencer Marketing, LVB becoming iO
Anouk Teijema werkt als adviseur contentmarketing bij allround marketingcommunicatiebureau LVB. Anouk bedient een breed klantenpalet, van zorginstanties tot banken, van verzekeraars tot goede doelen. Vanuit haar rol als adviseur is ze van A tot Z betrokken bij klanttrajecten: van de eerste briefing, tot de strategie, tot de uitvoering van deze strategie. Anouk is expert op het gebied van TikTok en Influencer Marketing.
Teun Verheij
Head of Marketing, F1 Heineken Dutch Grand Prix
Teun Verheij
Head of Marketing, F1 Heineken Dutch Grand Prix
Teun Verheij is partner bij SportVibes SportMarketing, één van de drie initiatiefnemers achter de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Vanuit die rol is hij verantwoordelijk voor alle Marketing, Communicatie en Media van de Dutch Grand Prix.
Eddy Boeve
UX- en CRO-professional, iO
Eddy Boeve
UX- en CRO-professional, iO
Eddy Boeve is al meer dan 25 jaar UX- en CRO-professional. Hij werkt bij iO (voormalig Booming) als online personalisatie expert voor klanten zoals verf.nl, Trubendorffer verslavingszorg, Essity (consumer tissues) en Herinneringen op Linnen.
iO is met meer dan 1600 digital experts een van de grootste bureaus op het gebied van online strategie, design, content, marketing en technologie. Met in Nederland campussen in Utrecht, Amsterdam, Rotterdam, Den Bosch en Eindhoven.
Janneke Belt
Contentstrateeg, Rabobank
Janneke Belt
Contentstrateeg, Rabobank
Janneke Belt werkt sinds mei dit jaar bij Rabobank als digital content strategist, en werkte hiervoor bij Entopic als consultant. Ze heeft veel ervaring bij zowel de lokale als rijksoverheid, onder meer op het gebied van content governance, toegankelijkheid en begrijpelijke taal. Haar eerste break-out op Congres Contentmarketing & Webredactie ging over publiekscommunicatie op B1-taalniveau, en dat was in 2011(!). Inmiddels vele jaren wijzer, neemt Janneke jou dit congres mee op reis met Rabobank.
Renate Roke-Vaatstra
Specialist digitale toegankelijkheid, Swink
Renate Roke-Vaatstra
Specialist digitale toegankelijkheid, Swink
Renate Roke-Vaatstra voert bij Swink toegankelijkheidsonderzoeken uit en helpt haar klanten met digitale toegankelijkheid door middel van consultancytrajecten. Ze zet haar kennis en ervaring als webredacteur en specialist digitale toegankelijkheid in om redacties bij (overheids)organisaties te helpen toegankelijke content te maken.
Nina Brugman
Managing partner, Swink
Nina Brugman
Managing partner, Swink
Nina Brugman is managing partner bij internetbureau Swink, een buitengewoon internetbureau dat de kwaliteit van mensen met autisme inzet. Ze bieden ze werk op een niveau dat recht doet aan hun kwaliteiten. Swink ondersteunt de digitale strategie van marketing en communicatieafdelingen met digitale toegankelijkheid, data analytics en contentmanagement.
Aida Schrijver
Expertiselead content & creatie, ONVZ
Aida Schrijver
Expertiselead content & creatie, ONVZ
Aida Schrijver heeft ruim 20 jaar ervaring in contentmarkering en contentcreatie. In 2002 studeerde ze af op School voor Journalistiek in Utrecht en is sindsdien bezig met (digitale) content. Ze is werkzaam bij zorgverzekeraar ONVZ als Expertiselead Content & Creatie. Met een team van contentspecialisten, UX- en graphic designers creëert Aida content(strategie) voor verschillende doelgroepen en kanalen van ONVZ.
Tamara Bouman
Digital copy & content specialist, iO
Tamara Bouman
Digital copy & content specialist, iO
Tamara Bouman is een ervaren copy & content specialist die organisaties helpt de gebruiker voorop te stellen. Ze heeft gewerkt voor uiteenlopende organisaties in de e-commerce, financiële en logistieke sector en overheid. Ze zette haar expertise in voor onder andere Albelli, Gemeente Amsterdam, Rabobank en PostNL. Met haar ervaring coacht ze graag andere contentspecialisten en geeft ze trainingen.
Etienne Donicie
Trainer, adviseur en interim contentspecialist, Schrijven voor het brein
Etienne Donicie
Trainer, adviseur en interim contentspecialist, Schrijven voor het brein
Etienne Donicie is trainer, adviseur en interim contentspecialist en heeft daardoor al bij tientallen organisaties in de keuken kunnen kijken. Die ervaring brengt hij graag over in zijn presentatie.
"Ik ben sinds 1995 bezig met content voor online kanalen. Ik schrijf content voor websites en adviseer organisaties. Ik help ze bij het opzetten van een contentstrategie en denk graag mee over conversie, webredactie en uiteraard SEO. Ik houd me het liefst bezig met content, copy en de totale beleving voor de gebruiker. Dat combineer ik met alle kennis over neuromarketing en the science of persuasion. Met die tools help ik schrijvers en teams met het maken van beter converterende teksten voor mails en sites."
Martin van Kranenburg
Neuromarketeer, Schrijven voor het brein
Martin van Kranenburg
Neuromarketeer, Schrijven voor het brein
Martin van Kranenburg is een van de meest gevraagde conversie- en neuromarketing sprekers in Nederland. Docent van het jaar bij Beeckestijn Business School en de #1 spreker op de Webwinkel Vakdagen. Martin is als docent verbonden aan Beeckestijn Business School, Emerce, Talent Institute Amsterdam, Erasmus Marketing Institute, NIMA en SchaalX. Hij is partner en ontwikkelaar van de populaire e-learning Schrijven voor het Brein waar meer dan 1.500 ondernemers en marketing professionals leren om winstgevende en breinvriendelijke copy te schrijven.
Marieke van Herwerden
Team lead talent acquisition, Arcadis
Marieke van Herwerden
Team lead talent acquisition, Arcadis
Marieke van Herwerden studeerde Bedrijskundige Economie aan de Vrije Universiteit en startte haar carrière in het marktonderzoek. Zij heeft zich daarna ontwikkeld in het recruitmentvak en gelooft dat recruitment veel kan leren van marketing, we verkopen immers banen aan mensen. Maar het marketing vak kan ook wat leren van recruitment. Ken jij je doelgroep zo goed als je je collega’s kent? Als team lead talent acquisition van Arcadis Nederland staat zij voor de uitdaging inclusief te werven en tevens meer vrouwen aan te trekken voor de organisatie.
Marcel Leeman
CEO, Textmetrics
Marcel Leeman
CEO, Textmetrics
Marcel Leeman heeft bedrijfseconomie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen en heeft zich daarna ontwikkeld op het snijvlak tussen commercie en IT. Marcel is o.a. verantwoordelijk geweest voor de internetontwikkeling van Achmea en de digitale strategie van Essent. Marcel is Textmetrics begonnen met het idee om teksten beter te laten aansluiten bij de doelgroep. DEIB is daar een belangrijk onderdeel van.
Britta Wielaard
Projectmanager, Koninklijke Bibliotheek
Britta Wielaard
Projectmanager, Koninklijke Bibliotheek
Britta Wielaard werkte de afgelopen 10 jaar als vertaler, redacteur en projectmanager. Ze werkt onder andere voor merken als de Universiteit Maastricht, LeasePlan, Renault en de KB.
Ilse Rombout
Head of Smart Builds, Total Design
Ilse Rombout
Head of Smart Builds, Total Design
Ilse Rombout werkt al 10 jaar aan prijswinnende toepassingen voor het web als projectleider en strateeg in content, design en technologie.
Lennaert Stuij
Digital Strategist, Digitalx
Lennaert Stuij
Digital Strategist, Digitalx
Lennaert Stuij is e-commerce en content strategieconsultant die door bedrijven wordt ingehuurd die toe zijn aan complete digitale transformatie. Daarin bijt hij zich vast in de beschikbare data en laat pas los als hij ziet met welke digitale strategie en met welke teams en technologie de online business kan groeien. Eerdere werkte Lennaert oa. voor Transavia, bol.com, Eneco, Rabobank, Akzonobel, TNO en Ziggo. Lennaert is mede oprichter van Digital Strategy agency Digitalx. En hij is voorzitter van interimic; een netwerkorganisatie van ZZP-ers die kennis, netwerk en opdrachten met elkaar delen.
Annelies van den Dool
Brand & Campaigning lead Partnermarketing, bol.com
Annelies van den Dool
Brand & Campaigning lead Partnermarketing, bol.com
Annelies van den Dool is Brand & Campaigning lead Partnermarketing bij bol.com.
Daan Goote
Client director, LVB (becoming iO)
Daan Goote
Client director, LVB (becoming iO)
Daan Goote is client director bij LVB (becoming iO).
Chaimae Fadis
Student sociologie, bestuurder HC Feijenoord en ambassadeur Hockey Foundation, Hockey Foundation
Chaimae Fadis
Student sociologie, bestuurder HC Feijenoord en ambassadeur Hockey Foundation, Hockey Foundation
Chaimae Fadis was lang betrokken bij de Gelijke Kansen Alliantie, voormalig voorzitter van Young010, bestuurslid bij Hockeyclub Feijenoord, Ambassadeur van de Hockey Foundation en recent genoemd in de 30-onder-30-lijst van Elsevier Weekblad. Chaimae zet zich in voor kansengelijkheid en staat voor clubwaarden als sportiviteit en respect. Ze is echt iemand om tot voorbeeld te stellen en kan de boodschap van de Hockey Foundation overtuigend vertolken, of dat nu richting een kind is of aan tafel met een burgemeester.
Marienke Tau
Contentspecialist, iO
Marienke Tau
Contentspecialist, iO
Marienke Tau is een allround contentprofessional die zich als bladenmaker ontwikkelde tot digital content specialist. In uiteenlopende organisaties in verschillende sectoren (cultuur, sport, consumentenelektronica) vormt ze de schakel tussen strategie en contentproductie, ontwikkelt ze de redactionele visie en -formule en vertaalt ze die door tot de tone of voice op brand websites en social kanalen.
Annemarie Jongejan
Contentmarketeer gespecialiseerd in awareness, Annalogica
Annemarie Jongejan
Contentmarketeer gespecialiseerd in awareness, Annalogica
Annemarie Jongejan besloot tweeënhalf jaar geleden om haar contentmarketing ervaring voortaan in te zetten voor het aan de mens brengen van ideeën in plaats van producten. Ze werkt sindsdien bij o.a. ABN AMRO, NPO en de Leidsche Schouwburg als schrijfcoach voor inclusieve vacatureteksten en als contentcoördinator ethiek en awareness.
Micha Bruinvels
Directeur, Nationaal Monument Kamp Amersfoort
Micha Bruinvels
Directeur, Nationaal Monument Kamp Amersfoort
Micha Bruinvels is directeur van Nationaal Monument Kamp Amersfoort en voormalig directeur wedstrijden van World Press Photo. Micha is een gedreven verbinder en innovator op het snijvlak van geschiedenis, journalistiek en storytelling.
Jordy Hubers
Teamlead Team Podcasts, LVB (becoming iO)
Jordy Hubers
Teamlead Team Podcasts, LVB (becoming iO)
Jordy Hubers is oud-journalist en sinds 2016 content director bij LVB. Al vijf jaar geleden maakt hij podcasts voor klanten. Door toenemende populariteit van dit medium is begin 2022 Team Podcasts opgericht.