• 9:30 - 10:15
    Gerry McGovern_keynote spreker geloofwaardige content

    Gerry McGovern - Decline of trust and rise of anti-marketing content

    As a tsunami of distrust sweeps the world, traditional marketing is reaching a crisis point of credibility. Marketing content has never felt more like fake news. The future of marketing is anti-marketing. It is about an obsession with improving the experience of current customers, rather than with the traditional obsession with potential customers. It is about marketing content that is truly useful, credible, real, and focused on service and simplicity. Hear about how you can produce truly useful digital content.

    Speakers:
    Gerry McGovern_keynote spreker geloofwaardige content

    Gerry McGovern

  • 10:15 - 11:00
    Rebecca Lieb keynote spreker congres content marketing en webredactie contextual content

    Rebecca Lieb - Contextual Campaigns: From Websites to Wearables to Wherever

    Digital experiences are a critical part of the customer journey, from exploration and purchase to use and engagement. This means content is going beyond screens, into a connected world of Beacons, sensors, the Internet of Things and more. World-class websites are only the first step currently imaginable in using digital experiences across mobile apps, in-store screens, and connected devices. Content is now inextricably linked to Who, What, When, Where and Why, any time and anywhere.

    Hear about the most innovative ideas and case examples of content that spans digital’s impact on online and physical interactions. Learn about digital experience management solutions needed to address the demands of today and into the future.

    Speakers:
    Rebecca Lieb keynote spreker congres content marketing en webredactie contextual content

    Rebecca Lieb

  • 13:00 - 13:45
    Rebecca Lieb keynote spreker congres content marketing en webredactie contextual content

    Rebecca Lieb - Less-than-Obvious Content Metrics You Need to Pay Attention To

    How do you measure the business value of content? This session looks beyond obvious metrics (sales) and frivolous ones (likes) to explore less-than-obvious KPIs content marketers should use to demonstrate the dollar value of their efforts.

    This session will deliver:
    - A framework for content marketing measurement
    - 6 Case studies for measuring
    - Content marketing performance
    - How to measure by business goal recommendations

    Speakers:
    Rebecca Lieb keynote spreker congres content marketing en webredactie contextual content

    Rebecca Lieb

  • 13.00 - 13:45

    Eddy Boeve - Persuasive copy- Praktische tips om lezers gegarandeerd in actie te krijgen

    Conversie goeroe Eddy Boeve vertelt aan de hand van een actuele B2B-case over de succesvolle leadgeneratie. Hoe haal je met persuasive copy meer leads binnen? Hoe 'verkoop' je content die aansluit bij het moment en de behoefte van de potentiële doelgroepen, in ruil voor een contactmoment?

    Dus, hoe krijg je met 'persuasive copy':
    •Meer inschrijvingen op jouw nieuwsbrief?
    •Meer bezoekers die contact opnemen met jouw organisatie?
    •Meer leads uit jouw bezoekers op mijn landingspagina’s, bijvoorbeeld uit verkeer dat via e-mail, SEO of SEA binnenkomt?
    •Meer leads uit jouw prospects via marketing automation?
    •Meer leads door social selling?

    Door de praktische insteek met veel voorbeelden en checklists is de presentatie prima te volgen door beginners, maar ook uitermate interessant voor professionals zoals webredacteuren, content managers, communicatie- en marketingmedewerkers. Maar ook voor freelance professionals zoals copywriters, online schrijvers en content-strategen.

    Alle bezoekers krijgen na afloop toegang tot de door Eddy in de loop van de tijd aangelegde verzameling van meer dan 125 e-books, websites, blogs, checklists, cheat-sheets, tools en andere resources op het gebied van copy, gebruikersvriendelijkheid, e-mailmarketing en conversieratio optimalisatie.

    Speakers:

    Eddy Boeve

  • 13.00 - 16.00
    Sarah Richards Content Design Congres content marketing en webredactie

    Sarah Richards - Workshop: Content Design 101

    This is a content design 101. We’ll go through how to identify user needs without leaving your desk, how to turn business needs to what your audience might want to read and how to communicate content decisions with stakeholders.

    Speakers:
    Sarah Richards Content Design Congres content marketing en webredactie

    Sarah Richards

  • 13:50 - 14:35
    Peter Minkjan spreker congres content marketing en webredactie

    Peter Minkjan - Maximaal resultaat op Facebook & Instagram met een minimaal budget

    We kennen allemaal wel enkele zakelijk succesverhalen op Facebook & Instagram. Maar vaak betreft dit grote merken met enorme budgetten. Maar hoe kan je Facebook succesvol inzetten als je budget niet zo groot is als Heineken? Je niet zoveel mankracht aan social media kan besteden als KLM of honderdduizenden fans hebt. Dan zal je slim moeten zijn en daar gaat deze sessie je bij helpen. In deze break out zal Peter Minkjan in een razend tempo de slimste tips en trucs en de handigste tools met je delen en je vertellen wat werkt anno 2017 op Facebook. Na afloop is een beperkt budget geen excuus meer.

    Speakers:
    Peter Minkjan spreker congres content marketing en webredactie

    Peter Minkjan

  • 13:50 - 14.35
    Congres Content Marketing spreker Lisanne Maatman conversie specialist

    Lisanne Maatman - Content that converts: boosting your Ecommerce conversion rates

    Converteert productfotografie beter dan sfeerfotografie? Klikken meer bezoekers op de button met een werkwoord? En zorgt een groene button altijd voor meer clicks? In deze sessie test Lisanne hoe goed jij de winnaar van verschillende A/B-tests kunt voorspellen. Daarna legt ze uit welke principes je kunt hanteren om jouw content CRO-proof te maken. Geen lange of abstracte verhalen, maar handige en praktische tips die je morgen al kunt toepassen op jouw e-commerce platform.

    Speakers:
    Congres Content Marketing spreker Lisanne Maatman conversie specialist

    Lisanne Maatman