Het programma voor 2018 wordt op dit moment samengesteld.  We zoeken nog sprekers. Heb jij een goed verhaal over content marketing en webredactie? Neem contact op met Sietze.

  •  9:45 - 10:30

    Amy Harrison - Is Your Copy Selling You Short? (How to Find Out and Fix it)

    Is your marketing content cheating on you? You think your content may be OK, but could it actually be sending your prospects to your clients and away from what you want them to do on your website?

    Speakers:

    Amy Harrison

  • 10:30 - 11:15

    Karen McGrane - Adaptive Content, Context, and Controversy

    What’s the difference between responsive and adaptive? While responsive design embraces an ethos of “One Web,” adaptive solutions aim to serve different information based on what we know about the person or the device. When people say they want to go “beyond responsive,” they often mean they want to implement adaptive solutions. In this talk Karen unpacks what people really mean when they talk about adaptive designs or adaptive content. She outlines scenarios in which it makes sense to target information to the device or context—and when it doesn’t.

    Speakers:

    Karen McGrane

  • 15:25 - 16:25

    Peter Hinssen - The Day after Tomorrow

    Als webredacteur speel je in op het gedrag van je online lezer. Maar gedrag en behoeftes veranderen snel, ondermeer onder invloed van exponentiële innovaties. Dat heeft grote gevolgen voor de organisaties van 'vandaag'. In deze keynote laat visionair en trendwatcher Peter Hinssen ons kennismaken met pioniers die erin slaagden zich aan die veranderingen aan te passen en in hun innovatie voorbij vandaag en zelfs morgen te denken. Door zo ver vooruit te durven kijken, stuurden ze volledige industrieën een nieuwe richting uit. The Day After Tomorrow beschrijft de businessmodellen van deze pioniers, de organisatieculturen, het talent, de mentaliteit en de technologieën die nodig zijn om ons succes in de 'Day After Tomorrow' zo groot mogelijk te maken. Deze sessie zal je kijk op je eigen toekomst, die van je bedrijf en zelfs die van je kleinkinderen veranderen.

    Speakers:

    Peter Hinssen