Sandra Vandermullen heeft tijdens haar maatschappelijke carrière gewerkt voor onder andere de Gemeente Amsterdam en Politie Nederland. Binnen Slachtofferhulp Nederland was de uitdaging om in een relatief kleine (1500 pers) mensgerichte organisatie een grote ambitie te realiseren: 50% meer (online) dienstverlening in 3 jaar. Vanaf de start van het programma Slachtofferhulp Nederland 2.0 is Sandra betrokken geweest als projectmanager.

In het programma hebben ze de klantreis van meerdere slachtoffers vormgegeven. Nadat ze wisten wat de behoefte was van deze slachtoffers zijn ze gaan experimenteren en meten hoe ze hen het beste online konden bereiken en hoe ze de zelfredzaamheid daarbij konden stimuleren. Nu, bijna 3 jaar later is de dienstverlening al met 50% toegenomen. Waarbij leren en optimaliseren ze voortdurend. Het maken van content en de learnings van marketing gaan hierbij hand in hand.

Breakout sessie: Slachtofferhulp Nederland: in 3 jaar tijd naar 50% meer (online) dienstverlening
Bekijk het hele programma