2015
Frankwatching
Contentmarketing: 7 belangrijke ingrediënten voor viral content
TribalContent in 2015: slow content en storytelling
The Content Place: De geboorte van The Content Place
Paulovermars.nl: Lustrum
Frankwatching: Contentcuratie: 8 strategieën en businessmodellen
Paulovermars.nl: Contentmarketing bij Ajax
Paulovermars.nl: Storytelling bij Rabobank

2014
Frankwatching: 
Kijk vooruit: maak je contentstrategie toekomstbestendig
Webredactie.nl: Impressie Congres Content Marketing & Webredactie 2014
Marketingfacts: 8 tips voor content marketing van content marketing experts
HowardsHome: Verslag Congres Content Marketing & Webredactie 2014
42bis: Over de exponentieel toenemende complexiteit van content
42bis: Relevantie, context en een halfdode muis – recap van het #congrescm
Paulovermars.nl: Alles over contentmigratie
De kracht van content: Congres Contentmarketing & Webredactie 2014 in 7 quotes
Contentmarketingmanagement.nl: De hype voorbij maar waak voor het ROI-spook
Joepvanloon.wordpress.com: Over de exponentieel toenemende complexiteit van content
MarketingfactsGoede content volgens LINDA.: ziel, zaligheid en een heilig geloof in jezelf

2013
Arendlandman.nl: Contentmarktingcongres 2013 van Entopic en zeven tips voor online-marketeers
FrankwatchingContentmarketing: 8 goede voornemens voor 2014
Leadrs.nl: Congres Content Marketing & Webredactie
Nicolewedler.nl: ‘Content rules’ zeker op Content Marketing Congres 2013
Finkelsteinandsons.com: 4 Take-aways van het congres Content marketing en webredactie 2013
Howardshome.com: Content marketing in 30 minuten per dag
Hippocom.nl: Congres Content Marketing & Webredactie