Keynotes

Is mijn content betrouwbaar? (Ed Peelen) [pdf]
Be the Best Answer: Content and Influence Integration (Lee Odden) [pdf]
Een kritische blik op de wereld van vandaag en uitdaging van morgen (Tony Bosma) [op aanvraag]

Breakouts

De bucketlist van de contentspecialist (Danny van Steijn) [pdf]
Zo schrijf je dé ultieme productpagina (Eddy Boeve) [website]
People are Content (Denise van Iersel) [pdf]
SNAPS! Content anno 2016 (Everlyn Liu) [pdf]
Tone of Voice en Verbal design bij KLM en AIR FRANCE (Jade Meijvogel) [pdf]
Publiekscommunicatie: ingewikkelde onderwerpen begrijpelijk gepresenteerd (Janneke Belt) [pdf]
Branded Content (Janneke Belt & Bo van Vliet) [pdf]
Contentstrategie met behulp van persona’s (Jan van der Spoel) [pdf]
Beeld, tekst, verhaal: lessen uit het EU-voorzitterschap (Koen Croese) [pdf]
Gewoon Goede Content (Lennaert Stuij) [pdf]
Service journeys: op weg naar betere overheidsinformatie (Milla van der Have) [pdf]
Bots vs. Content managers – Over de toenemende impact van AI (Nick van der Linde) [slideshare]
Scrumepidemie bij Centraal Beheer (Paul Overmars) [blog] / [pdf]
Het geheim van succesvolle Facebook Marketing anno 2016 (Peter Minkjan) [slideshare]
Help, de directeur wil weer een filmpje! Op naar content die RAAK is” (Vincent Mirck) [blogs]